Google Adwords - Campanii Publicitare online


     Google AdWords este serviciul PPC (Plata pe click) oferit de Google -o metoda simpla si foarte eficienta de web advertising care te ajuta sa ajungi la un public foarte vast cu costuri scazute. Datorita popularitatii sistemului Google AdWords si a celorlalte site-uri afiliate la Google, iti poti promova produsele catre un public larg fara costuri la fel de mari ca cele necesare pentru alte tipuri de advertising. Google AdWords iti ofera posibilitatea de a ajunge la potentialii clienti la momentul potrivit, sporindu-ti sansele de profit.
    Sunt foarte multi utilizatori care cauta pe Internet produsele de care au nevoie asa ca Google AdWords te ajuta ca reclama ta sa fie la locul potrivit in momentul potrivit. Prin sistemul Google AdWords, ajungi mult mai usor la publicul tinta; de fapt, Google AdWords ti-l serveste pe tava. Acest lucru este posibil, pentru ca prin sistemul Google AdWords, reclama ta este afisata deasupra sau langa rezultatele cautarii utilizatorului daca acesta a tastat termeni relevanti pentru continutul site-ului tau. Astfel, de fiecare data cand reclama ta este accesata, Google AdWords iti mai aduce un potential client.
    Prin sistemul Google AdWords reclama ta ajunge la publicul tau tinta in cel  mai eficient mod posibil, mai ales ca nu trebuie sa platesti decat daca reclama ta este accesata. Google AdWords nu percepe nici o taxa doar pentru afisarea reclamei. Ceea ce trebuie sa facem noi este sa verificam in permanenta performanta reclamei pentru a vedea daca este nevoie de una mai buna. Pentru asta, Google AdWords ofera un serviciu de monitorizare a numarului de accesari zilnice pentru a vedea daca reclama isi face treaba sau nu. Asadar, prin sistemul Google AdWords ai control complet asupra costurilor de advertising.
   Google AdWords ne permite sa alegem diverse formate pentru reclama ta. Google AdWords permite utilizarea reclamelor de tip text, imagine sau chiar video. Reclama poate fi schimbata oricand doriti pentru a maximiza numarul accesarilor.
   Ceea ce este cel mai grozav la sistemul de advertising Google AdWords este ca tu iti alegi cuvintele cheie si mai ales, tu alegi si cat vrei sa platesti. Cu cat platesti mai mult, cu atat Google AdWords iti va afisa reclama mai frecvent sau in fruntea sectiunii Google AdWords din paginile de rezultate sau de pe alte site-uri pe care le alegi tot tu.
     Noi va ajutam sa compuneti o reclama captivanta pe care sa o afiseze Google AdWords, o reclama care sa se diferentieze de cele ale competitorilor. Poti prezenta pe scurt oferte speciale, reduceri de preturi prin  care sa atrageti atentia si interesul potentialilor clienti.

Mai multe DETALII:
Plata pe click(PPC) este un serviciu de publicitate online, oferit in principal de motoarele de cautare, dar si de alte site-uri de publicitate, unde se plateste numai daca utilizatorul face click pe reclama si astfel ajunge pe site-ul beneficiarului.

Nivelul de succes al campaniilor de promovare traditionale prin anunturi in presa scrisa sau la radio este greu de masurat intrucat este dificil de estimat cati oameni au citit sau auzit un anunt.
Cu Google AdWords, putem monitoriza de cate ori reclama dumnevoastra a fost afisata (numar de afisari) si cat de multe persoane au ajuns pe site, oferind astfel o indicatie foarte clara a eficientei campaniei.
O campanie Google AdWords poate fi configurata pentru a satisface nevoile dvs. exacte:
  • Cat de mult veti platii pentru fiecare click
  • In ce regiuni geografice va fi afisata reclama dvs.
  • Cat este bugetul zilnic alocat
  • Cat dureaza campania
  • Ce cuvinte cheie sunt folosite
Iata pasii pe care ii urmam atunci cand administram o campanie AdWords:
  • Consultarea clientului
    Ne vom consulta cu dumneavoastra persoanal (sau telefonic) pentru a stabili obiectivele campaniei si pentru a intelege mai bine produsele si serviciile pe care le promovati.
  • Structura campaniei
    Vom optimiza structura campaniei pentru o administrare usoara, pentru a obtine o rata de click buna, precum si pentru a identifica usor grupurile de cuvinte cheie neperformante.
  • Stabilirea cuvintelor-cheie (keywords)
    Vom cerceta cuvintele cheie folosie in aria dumneavoastra pentru a determina care sunt cele mai populare si, de asemenea, pentru a gasi termenii de cautare cei mai rentabili ca pret din nisa respectiva. Vom utiliza, de asemenea, si fraze cheie mai lungi pentru a obtine un trafic de calitate la cel mai mic cost.
  • Conceperea reclamelor
    Noi scriem textul si creeam anunturile cautand sa maximizam rata de conversie prin inserarea de cuvinte cheie corespunzatoare cu apeluri la actiune eficiente.
  • Optimizarea paginilor "destinatie"
    Ne vom asigura ca paginile de pe site-ul dumneavoastra unde traficul PPC este trimis sunt optimizate pentru a va oferi cea mai buna rata de conversie, ajutandu-va sa transformati vizitatorii in clienti.
  • Variatia reclamelor
    Firma noastra va crea si va testa mai multe anunturi care vor rula in paralel. In acest fel puteti fi sigur ca utilizati intotdeauna cea mai buna reclama.
  • Optimizarea costului pe click
    Vom analiza statisticile pentru fiecare cuvint cheie, si vom ajusta costul pe click pentru a determina cea mai buna si mai profitabila pozitie.
  • Cuvinte cheie negative
    Vom cerceta rapoartele pentru a identifica cuvintele cheie irelevante si le vom elimina pentru a ne asigura ca anunturile sunt afisate numai pentru cautarile relevante.
  • Directionarea particularizata
    Vom crea campanii si geo-reclame pentru a tinti anumite judete, regiuni, orase, si chiar cartiere specifice. Putem, de asemenea, tinti anunturi numai pentru anumite limbi.
  • Monitorizare si rapoarte
    Vom monitoriza rezultatele campaniei, incluzand conversia, pentru a determina care anunturi au cel mai mare succes si, mai important, care cuvinte sau fraze cheie sunt generatoare de vanzari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu