Google
AdWords este serviciul PPC (Plata pe click) oferit de
Google -o metoda simpla si foarte eficienta de web advertising care te
ajuta sa ajungi la un public foarte vast cu costuri scazute. Datorita
popularitatii sistemului Google AdWords si a celorlalte site-uri afiliate la
Google, iti poti promova produsele catre un public larg fara costuri la fel de
mari ca cele necesare pentru alte tipuri de advertising. Google AdWords iti
ofera posibilitatea de a ajunge la potentialii clienti la momentul potrivit, sporindu-ti
sansele de profit.
Sunt foarte multi utilizatori care cauta pe
Internet produsele de care au nevoie asa ca Google AdWords te ajuta ca reclama
ta sa fie la locul potrivit in momentul potrivit. Prin sistemul Google AdWords,
ajungi mult mai usor la publicul tinta; de fapt, Google AdWords ti-l serveste
pe tava. Acest lucru este posibil, pentru ca prin sistemul Google AdWords,
reclama ta este afisata deasupra sau langa rezultatele cautarii utilizatorului
daca acesta a tastat termeni relevanti pentru continutul site-ului tau. Astfel,
de fiecare data cand reclama ta este accesata, Google AdWords iti mai aduce un
potential client.
Prin sistemul Google AdWords reclama ta ajunge la
publicul tau tinta in cel mai eficient mod posibil, mai ales ca nu
trebuie sa platesti decat daca reclama ta este accesata. Google AdWords nu percepe nici o
taxa doar pentru afisarea reclamei. Ceea ce trebuie sa facem noi
este sa verificam in permanenta performanta reclamei pentru a vedea daca este
nevoie de una mai buna. Pentru asta, Google AdWords ofera un serviciu de
monitorizare a numarului de accesari zilnice pentru a vedea daca reclama isi
face treaba sau nu. Asadar, prin sistemul Google AdWords ai control complet
asupra costurilor de advertising.
Google AdWords ne permite sa alegem diverse
formate pentru reclama ta. Google AdWords permite utilizarea reclamelor de tip
text, imagine sau chiar video. Reclama poate fi schimbata oricand doriti pentru
a maximiza numarul accesarilor.
Ceea ce este cel mai grozav la sistemul de advertising
Google AdWords este ca tu iti alegi cuvintele cheie si mai ales, tu alegi si
cat vrei sa platesti. Cu cat platesti mai mult, cu atat Google AdWords iti va
afisa reclama mai frecvent sau in fruntea sectiunii Google AdWords din paginile
de rezultate sau de pe alte site-uri pe care le alegi tot tu.
Noi va ajutam sa compuneti o reclama captivanta
pe care sa o afiseze Google AdWords, o reclama care sa se diferentieze de cele
ale competitorilor. Poti prezenta pe scurt oferte speciale, reduceri de preturi
prin care sa atrageti atentia si
interesul potentialilor clienti.
Mai multe DETALII:
Plata pe click(PPC) este un serviciu de publicitate online, oferit in
principal de motoarele de cautare, dar si de alte site-uri de publicitate, unde
se plateste numai daca utilizatorul face click pe reclama si astfel ajunge pe
site-ul beneficiarului.
Nivelul de succes al campaniilor de promovare traditionale prin anunturi in presa scrisa sau la radio este greu de masurat intrucat este dificil de estimat cati oameni au citit sau auzit un anunt.
Nivelul de succes al campaniilor de promovare traditionale prin anunturi in presa scrisa sau la radio este greu de masurat intrucat este dificil de estimat cati oameni au citit sau auzit un anunt.
Cu Google AdWords, putem monitoriza de cate ori reclama
dumnevoastra a fost afisata (numar de afisari) si cat de multe persoane au
ajuns pe site, oferind astfel o indicatie foarte clara a eficientei campaniei.
O campanie Google AdWords poate fi configurata pentru a satisface nevoile
dvs. exacte:
- Cat de mult veti platii pentru fiecare click
- In ce regiuni geografice va fi afisata reclama dvs.
- Cat este bugetul zilnic alocat
- Cat dureaza campania
- Ce cuvinte cheie sunt folosite
Iata pasii pe care ii urmam atunci cand administram o campanie AdWords:
- Consultarea
clientului
Ne vom consulta cu dumneavoastra persoanal (sau telefonic) pentru a stabili obiectivele campaniei si pentru a intelege mai bine produsele si serviciile pe care le promovati. - Structura campaniei
Vom optimiza structura campaniei pentru o administrare usoara, pentru a obtine o rata de click buna, precum si pentru a identifica usor grupurile de cuvinte cheie neperformante. - Stabilirea
cuvintelor-cheie (keywords)
Vom cerceta cuvintele cheie folosie in aria dumneavoastra pentru a determina care sunt cele mai populare si, de asemenea, pentru a gasi termenii de cautare cei mai rentabili ca pret din nisa respectiva. Vom utiliza, de asemenea, si fraze cheie mai lungi pentru a obtine un trafic de calitate la cel mai mic cost. - Conceperea
reclamelor
Noi scriem textul si creeam anunturile cautand sa maximizam rata de conversie prin inserarea de cuvinte cheie corespunzatoare cu apeluri la actiune eficiente. - Optimizarea
paginilor "destinatie"
Ne vom asigura ca paginile de pe site-ul dumneavoastra unde traficul PPC este trimis sunt optimizate pentru a va oferi cea mai buna rata de conversie, ajutandu-va sa transformati vizitatorii in clienti. - Variatia reclamelor
Firma noastra va crea si va testa mai multe anunturi care vor rula in paralel. In acest fel puteti fi sigur ca utilizati intotdeauna cea mai buna reclama. - Optimizarea
costului pe click
Vom analiza statisticile pentru fiecare cuvint cheie, si vom ajusta costul pe click pentru a determina cea mai buna si mai profitabila pozitie. - Cuvinte cheie
negative
Vom cerceta rapoartele pentru a identifica cuvintele cheie irelevante si le vom elimina pentru a ne asigura ca anunturile sunt afisate numai pentru cautarile relevante. - Directionarea
particularizata
Vom crea campanii si geo-reclame pentru a tinti anumite judete, regiuni, orase, si chiar cartiere specifice. Putem, de asemenea, tinti anunturi numai pentru anumite limbi. - Monitorizare si
rapoarte
Vom monitoriza rezultatele campaniei, incluzand conversia, pentru a determina care anunturi au cel mai mare succes si, mai important, care cuvinte sau fraze cheie sunt generatoare de vanzari.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu